شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
حجازی

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی درگذشت مرحوم حاج سیدجواد حجازی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در پی درگذشت مرحوم حاج سیدجواد حجازی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

متن کامل پیام تسلیت مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

الذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ
(سوره نحل آیه ۳۲)

خبر درگذشت اباالشهداء و الایتام مرحوم حاج سیدجواد حجازی پدر شهیدان سیدجعفر و سیدباقر حجازی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ایشان عمر با برکت خود را در راه خدمت به مردم به ویژه محرومین و ایتام جامعه صرف نموده و همواره منشاء خیر و برکات فراوانی برای استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان بودند.

خدمات ارزشمند آن فقید سعید در عرصه‌های مختلف، به ویژه تأسیس مؤسسه قرض‌الحسنه و دارالایتام و احداث مسجد، درمانگاه خیریه و مرکز MRI مهدیه همدان، تلاش در راستای ترویج معارف دینی و اخلاقی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین خدمت به آحاد جامعه به ویژه ایتام استان همدان، هرگز از یاد و خاطره مردم قدرشناس این دیار پاک نخواهد شد.

اینجانبان درگذشت و فقدان آن مبارز انقلابیِ متعهد و دلسوز را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، فرزندان گرانقدر و خانواده محترم ایشان و مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، مغفرت و رحمت واسعه‌ الهی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نماییم.

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha